Werken bij Beijer Ref Belgium – dé specialist in koel- en klimaattechniek
Beijer Ref Belgium is een toonaangevende speler in de koel- en klimaat technische sector. Met vier Solution Centers in België en een hoofdkantoor in Kontich zijn we, onder de vleugels van het Zweedse beursgenoteerde moederbedrijf Beijer Ref AB, een wereldleider op vlak van distributie mét kennis en service in HVAC en koeltechnische oplossingen.
Waarom werken bij Beijer Ref Belgium?
Bij ons staat de mens centraal. Niet alleen in onze dienstverlening, maar ook binnen ons team. Bij Beijer Ref Belgium geloven we in de kracht van samenwerking en onze bijdrage aan een betere planeet voor de huidige en toekomstige generaties.
Klinkt dit als iets voor jou?
Voor de versterking van onze HR afdeling zijn wij voor ons hoofdkantoor te Kontich op zoek naar een: HR medewerker. (parttime: 20-24 uur per week)
Wat worden jouw taken en verantwoordelijkheden?
Bij Beijer Ref Belgium zoeken we een HR medewerker die zorgt voor een soepele en correcte HR-administratie en ondersteuning biedt aan het ganse team.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Beheren en verwerken van personeelsadministratie en -dossiers.
- Beheren van verlof en verzuim.
- Verwerken van in- en uitdiensttredingen, contractverlengingen en mutaties.
- Opstellen, beëindigen en/of vernieuwen van arbeidscontracten.
- Beheren van de gezamenlijke HR-mailbox, samen met de payroll medewerker.
- Coördineren van verplichte trainingen en hierbij ondersteuning bieden, begeleiden van medewerkers in hun loopbaan.
- Fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en management voor vragen gerelateerd aan personeelszaken.
- Toezien op naleving van arbeidswetgeving en cao’s. (bedienden)
- Coördineren van beoordelings- en functioneringsgesprekken.
- Opstellen en beheren van HR-budget.
- Beheren en verwerken van personeelsadministratie en -dossiers.
- Medewerkers informeren over arbeidsvoorwaarden, beantwoorden van vragen over wettelijke wijzigingen.
- Zorgdragen voor de administratie met betrekking tot het verzekeringspakket.
- Bijdragen aan het optimaliseren van HR-processen en -diensten.
- Bijdragen aan de ontwikkeling en uitvoering van het HR-beleid van de organisatie.
Wat breng jij mee?
Om succesvol te zijn in deze rol, breng je het volgende mee:
- Bachelor in HRM.
- Kennis van arbeidsrecht.
- Minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
- Kennis van de loonapplicatie Expert Salary van Partena is een pluspunt.
- Integer in het omgaan met vertrouwelijke informatie.
- Verantwoordelijk, nauwkeurig, mensgericht.
- Communicatievaardigheden, empathie, probleemoplossend vermogen.
- Je herkent jezelf in onze kernwaarden: transparant, innovatief, verantwoord & Together for Tomorrow.
Wat mag jij van ons verwachten?
Wij zorgen voor een stimulerende werkomgeving waarin je zelfstandig kunt werken en waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. Zo geniet je van:
- Een uitdagende functie.
- Een competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen, zoals
maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering,
fietsleasing,…
- 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen o.b.v. een fulltime dienstverband.
(conform Belgische wetgeving)
- Aantrekkelijke werkuren. (kantooruren)
- Een aangename, open en dynamische werkomgeving met een vlakke
organisatiestructuur waardoor we snel kunnen schakelen.
- Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen
en opleidingen.
- Veel ruimte voor eigen initiatief - zelfstandigheid wordt aangemoedigd.
Solliciteer nu!
Ben jij klaar om je schouders onder Beijer Ref Belgium te zetten en een positieve impact te hebben op de werking van het team? Solliciteer dan nu!